You are currently viewing מדרס נשלף / רפידה נשלפת
דר' פלקס - נעליים אורטופדיות

מדרס נשלף / רפידה נשלפת

מזה מדרס?

מדרס הידוע גם כרפידה, זהו המשטח עליו אנו דורכים בכל רגע בו אנו נועלים נעליים, סנדלים או כפכפים. למדרס חלק חשוב בכל הנוגע בבריאותינו ונוחיותינו. עמידה ממושכת גורמת במרבית הפעמים לכאבי רגליים וגב, אותם נוכל להפחית משמעותית באמצעות מדרס אורטופדי מתאים.

מדרס נשלף, למה זה טוב?

מדרס נשלף הידוע גם כרפידה נשלפת מיוצר בעיקר על מנת לתת לכם את האופציה לבחור. ישנם אנשים עם כף רגל בעייתית אשר רגילים ללכת עם מדרס מותאם אישית אשר מיוצר אישית עבורם במכון אורטופדי. על כן חברת דר' פלקס Dr. F. Flex מקפידה לייצר את מרבית נעלייה עם האופצייה לשלוף את המדרס על מנת שתוכלו להנות מהנעליים האיכותיות שלנו עם המדרס האישי שלכם, תוך כדי חיבור מושלם למרבית המדרסים האורטופדיים. עם זאת, במקרים שאינם קיצוניים חברתנו ממליצה לכם להשאיר את המדרס האישי שלכם בנעליים האחרות, מדרסי Dr. F. Flex מיוצרים בקפידה על נוחות ואיכות ללא פשרות, מדרס עור 100% אורטופדי שיכול להתמודד באיכותיו בכל מדרס המיוצר במכונים האורטופדים. בנוסף נעל בעלת רפידה נשלפת נותנת לכם את האופציה להוציא את הרפידה על מנת לשטוף אותו וכך לשמור על היגיינת כף הרגל ועל מראה הנעל כאחד.

המדרס שלנו

ישנם סוגים רבים של מדרסים המיוצרים בשיטות מגוונות ומחומרים שונים. חברת Dr. F. Flex מתמחה בייצור מדרסים נשלפים העשויים חומריםטבעיים בלבד. מדרסי הנעליים שלנו מותאמים לאנשים בעלי בעיות רגליים ולאנשים בלי בעיות רגליים כאחד. אנו יודעים כי טכניקניית היצור היא חשובה אך לא כל הסיפור ולפיכך אנו מקפידים לשמור בכל תהליך הייצור על קו אחיד של חומרים טבעיים המרכיבים מדרס שמקבל את צורתה הטבעית של כף הרגל ויוצרים תחושת נוחות מירבית. מדרסי דר' פלקס גם הם – מיוצרים לנוחות.